Makadamijų riešutų sviestas

15.00

Tikras gamtos paradoksas! 76% riebalų ir nei vieno gramo kenksmingo 🤯 viskas tik tam, kad apsaugot tavo širdį, smegenis ir sudegint riebalus 🔥

Be glitimoBe pridėtinio cukraus

Plačiau...

Turime

Sudedamosios dalys: MAKADAMIJŲ RIEŠUTAI (100%).

Tinkamas vegetarams ir veganams.

Maistingumas 100g:
718kcal;
Baltymų – 8 g;
Angliavandenių – 13 g, iš kurių cukrų 4 g;
Riebalų – 76 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių – 12 g;
Cholesterolio 0 mg;
Natrio – 4 mg;
Skaidulų – 8 g;
Druskų – 0 g.

Svoris: 170 g.

INFORMACIJA APIE ALERGENUS: produkte yra MAKADAMIJŲ RIEŠUTŲ.

 

 

Makadamijų riešutai labiausiai paplitę Australijos žemyne ir jie pasižymi gausiausia riebalų sudėtimi iš visų riešutų. Tačiau leiskite paklausti Jūsų, ar maistas kurio 75% sudaro riebalai gali būti geras Jums? 🤨 Jei kalbama apie makadamijų riešutus atsakymas yra didelis riebus TAIP! Makadamijų riešutai yra tikra maistingumo jegainė. Pasirodo, kad makadamijų riešutų valgymas siejamas su lieknėjimu, odos sveikata bei širdies ligų ir diabeto rizikos mažinimu 🤯

Pradėkime nuo to, kad makadamijų riešutuose yra be galo daug natūraliai susidarančių mono nesočiųjų riebalų rūgščių, kurios padeda atsikratyti blogojo cholesterolio užkemšančio kraujagysles ir sumažina širdies ligų riziką 😱 Juose taip pat gausu skaidulinių medžiagų, iš tikrųjų net 60% iš makadamijose esančių angliavandenių yra skaidulinės medžiagos! Tačiau tai dar ne viskas, makadamijų riešutuose yra natūraliai susidarančių vitamino B6, kalcio, vario, geležies, magnio, mangano, kalio, seleno bei cinko 👌

Bet ką visa tai reiškia?

Ogi labai paprasta, sviestinė makadamijų riešutų tekstūra indikuoja, kad juose gausu riebalų, tačiau tai ne bet kokie riebalai tai  sveikosios mono nesočiosios riebalų rūgštys, o tarp jų yra viena itin ypatinga, nes ji padeda Jūsų smegenų veiklai! 🧠 Tai labai retai natūraliai susidaranti palmitolio rūgštis dar žinoma kaip omega-7 riebalų rūgštis. Įrodyta, kad palmitolio rūgštis yra pagrindinė mielino sudedamoji dalis (pssst… tai riebalinis audinys dengiantis Jūsų neuronus) 😉 Šios riebalų rūgštys padeda Jums apsisaugoti nuo smegenų ligų.

Makadamijų riešutuose taip pat gausu vario ir tiamino, kurie taip pat padeda palaikyti normalias smegenų funkcijas. Varis yra reikalingas efektyviam geležies pasisavinimui ko pasėkoje padedama aprūpinti smegenis deguonimi. Tiaminas, dar žinomas kaip vitaminas B1 yra būtinas paverčiant angliavandenius į panaudojamą energiją. Ši energija pagyvina Jūsų smegenų veiklą ir padeda subalansuoti nuotaikos pusiausvyrą 😊

Tos pačios palmitolio rūgštys kurios padeda Jūsų smegenų veiklai, gali padėti ir širdies veiklai. Tiksliau, šios omega-7 riebalų rūgštys padeda išlaikyti širdies kraujagyslių elastingumą, sumažinti trigliceridų kiekį kraujyje, sumažinti kraujospūdį bei lipidų lygius 🤗

O dabar pasiruoškite būti nustebę, kadangi tai bus visiškai priešinga bendrajai maistingumo nuostatai apie daug riebalų turinčius užkandžius. Beveik sviestiniai makadamijų riešutai gali padėti atsikratyti papildomu kilogramų! Kaip?

Labai paprasta – skaidulinės medžiagos randamos makadamijų riešutuose suteikia ilgalaikį sotumo jausmą susijungdamos su organizme esančiu vandeniu tad nejaučiamas noras suvartoti papildomų kalorijų 🔥👍

Makadamijų riešutuose esantys antioksidantai taip pat padeda stiprinti imuninę sistemą bei apsisaugoti nuo ligų 💖

Tad ko tu lauki? Sušlamšk visą makadamijų sviestą pasaulyje ir pamaitink kūną ir smegenis, nes čia, juk vienos gėrybės 😇

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Likote patenkinti? Pasidalink patirtimi su kitais!